نرم افزار حقوق و دستمزد

سیستم حقوق و دستمزد شرکتی بر اساس آخرین قوانین حقوق و دستمزد کشور و با قابلیت تعریف انواع متفاوتی از استخدام طراحی گردیده است و برای شرکتهای تولیدی، خدماتی ، بازرگانی، درمانی و... کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی :

·           امکان تعریف اقلام حقوق و مزایا و بدهی و کسورات مطابق خواست کاربر وجود دارد. در این سیستم حتی کاربر می تواند جهت محاسبه هر یک از آیتم های فوق فرمول تعریف نماید.

·             تمامی قسمتهای این سیستم توسط کاربر قابل تنظیم می باشد. کاربر به سهولت می تواند مشمول بیمه، مشمول مالیات، مشمول اضافه کار، جدول مالیاتی و ... را تنظیم نماید .

·         در این سیستم می توان هر نوع استخدامی را می توان تعریف نمود.

·          کاربر به سهولت می تواند همزمان  به اطلاعات ماهها و یا سالهای قبل دسترسی داشته باشد و گزارشات مربوطه را تهیه نماید.

·          امکان تهیه فایل بانک از هر پرداختی ازجمله، حقوق، ماموریت و ... با فرمت بانکهای مختلف، ملی، ملت، صادرات، رفاه، ملت کارت، سیبا، سپهر صادرات و ... وجود دارد.

·          امکان تهیه فایل تامین اجتماعی در این سیستم وجود دارد.

·         در این سیستم می توان هر نوع پرداختی را با استفاده از فرمول دلخواه و یا ورود مبالغ انجام داد.

·         امکان ثبت و محاسبه ماموریت وجود دارد.

·         عملیات پرداخت مانده مرخصی و پرداخت عیدی وجود دارد.

·          گزارشات متعددی به صورت ثابت در سیستم موجود می باشد از جمله لیست بدهیها و وامها، لیست انواع پرداختی ها، لیست بیمه تامین اجتماعی و ... .11- کاربر می تواند برای هر نوع پرداختی خود فیش هایی به صورت ثابت و متغیر تهیه نماید و به پرسنل ارائه دهد.

·          در این سیستم تهیه انواع گزارشات به سهولت امکانپذیر می باشد. کاربر می تواند مطابق خواست خود گزارشاتی را در چهار سطح گزارش ساده لیستی، گزارش تفکیکی، گزارش آماری (نماینده لیست) و گزارش نماینده تفکیکی در گزارشات متغیر تهیه نماید.

·          در این سیستم می توان از تمامی لیستهای ساخته شده توسط کاربر، دیسکت بانک تهیه نمود.

·          گزارشات و لیست فرمها را می توان به فرمتهای TXT، Html، Excel،Word و . . . تبدیل نمود.

·         گزارشات متغیر را می توان به صورت نمودارهای خطی، میله ای و دایره ای نشان داد.

·          امکان تعریف کاربران به همراه رمز عبور و ثبت فعالیت کاربران و ورود و خروج آنها وجود دارد.

  • معرفی سامانه پخش ریور

    • اين نرم افزار جهت انجام عمليات سفارش ، فروش و توزيع ، انبارداري ، مالي و حسابداري در سازمانهاي داراي پخش مويرگي بكار مي رود. از جمله امتیازات مهم این سامانه چند پلت فرم بودن و قابلیت اجرای بر روی گوشی های هوشمند و وب می باشد.

    • اطلاعات بیشتر...
BMIQRCode
جادوی فکر (کارما)
Jco - Copyright © 2015RSSEMail