معرفی شركت نرم افزاري جادوي فكر

معرفي شركت نرم افزاري جادوي فكر

شـركـت نـرم افـزاري جادوي فكر داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد. اين شركت در سال 1381 ، با هدف توليد نرم افزار تاسيس شد كه به سبب همگامي با تكنولوژي حاكم بر دنياي نرم افزار و تعهد در برابر مشتريان، پيشرفت قابل ملاحظه اي در سطح كشور داشته است. نرم افزارهاي توليدي اين شركت با نام تجاري و ثبت شده « كارما» (KARMA) عرضه مي گردند كه نامي مطمئن در نرم افزارهاي موجود در بازار است و آسايش خاطر كاربران را به همراه دارد. طيف گسترده نرم افزارهاي توليدي اين شركت حاصل استانداردسازي فرايند توليد و بكارگيري تكنولوژي هاي نوين توليد نرم افزار با رويكرد مشتري مداري است. با اجراي فرايندهاي استاندارد شده و وجود متخصصين مجرب، نــرم افـزارهـاي توليدي اين شركت داراي ويژگي متمـــايز " كيفيت قابل اعتماد، مدرن و ايمن، كاربري آسان و خدمات پس از فروش" هستند كه اساس موفقيت شركت نرم افزاري جادوي فكر را سبب گرديده است.

نام تجاري كارما

 ، به معناي بازگشت عمل است. هر نيتی که میکنيم و يا عملی که انجام میدهيم دست به دست چرخيده و همانند آن به خودمان باز می‏گردد . با ايمان به اين مقوله، توليد و ارائه نرم افزار هاي  ، به منظور كمك به استفاده كنندگان نرم افزار در جهت پيشبرد كسب و كار آنهاست و در كنار اين نگرش، طبق قانون كارما، جرياني از بهره مندي براي كليه اجزاي موثر در چرخه توليدكننده- استفاده كننده- توليدكننده برقرار مي گردد.

ماموريت ما

ماموريت ما حل مسائل فني و چالش ها در تعامل با مشتريان است. اين شركت توانسته است با تجهيز و تدارك نيروي انساني مجرب در دو بخش ويندوز و وب، محصولات كاربردي مورد نياز طيف وسيع مشتريان را عرضه نمايد. تجربه فني عميق شركت نرم افزاري جادوي فكر، به سبب استفاده از تكنولوژي و روش مورد استفاده در سيستم نرم افزاري، اجازه مي دهد تا در ارائه نرم افزارهاي مختص هر مشتري، انعطاف پذيري لازم را دارا باشد. بر اين اساس، در تعاملي سازنده با مشتري، ضمن رعايت اصول فني و قوانين حاكم بر نرم افزار، راه حل خلاقانه براي هموار ساختن كسب و كار مشتري ارائه مي گردد و آنچه را كه مشتري ميخواهد تحويل و بر اساس تحليل دورهاي سيستمها و نياز سنجي، نرم افزارها ارتقاء مي يابند.

 

  • معرفی سامانه پخش ریور

    • اين نرم افزار جهت انجام عمليات سفارش ، فروش و توزيع ، انبارداري ، مالي و حسابداري در سازمانهاي داراي پخش مويرگي بكار مي رود. از جمله امتیازات مهم این سامانه چند پلت فرم بودن و قابلیت اجرای بر روی گوشی های هوشمند و وب می باشد.

    • اطلاعات بیشتر...
BMIQRCode
جادوی فکر (کارما)
Jco - Copyright © 2015RSSEMail