پشتیبانی حضوری

پس از عملیات نصب و راه اندازی که با حضور کارشناسان شرکت انجام می گیرد، بصورت دوره ای کارشناسان در محل مشتری حاضر شده و سیستم را کنترل می نمایند.

بر اساس تعهد پشتیبانی رایگان به مدت شش ماه از زمان عقد قرارداد، این حضور رایگان  و پس از شش ماه مطابق قرارداد پشتیبانی، حضور کارشناس بر حسب ضرورت در محل مشتری امکانپذیر می باشد.  

تعرفه پشتیبانی: مطابق بند 2-3 (تعرفه خدمات پشتیبانی ) آیین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، هزینه خدمات پشتیبانی سال اول پس از شش ماه گارانتی، 25% تا35% مبلغ فروش می باشد و پس از آن، افزایش هر سال طبق توافق خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • معرفی سامانه پخش ریور

    • اين نرم افزار جهت انجام عمليات سفارش ، فروش و توزيع ، انبارداري ، مالي و حسابداري در سازمانهاي داراي پخش مويرگي بكار مي رود. از جمله امتیازات مهم این سامانه چند پلت فرم بودن و قابلیت اجرای بر روی گوشی های هوشمند و وب می باشد.

    • اطلاعات بیشتر...
BMIQRCode
جادوی فکر (کارما)
Jco - Copyright © 2015RSSEMail