پس از عملیات نصب و راه اندازی که با حضور کارشناسان شرکت انجام می گیرد، بصورت دوره ای کارشناسان در محل مشتری حاضر شده و سیستم را کنترل می نمایند.
بر اساس تعهد پشتیبانی رایگان به مدت شش ماه از زمان عقد قرارداد، این حضور رایگان و پس از شش ماه مطابق قرارداد پشتیبانی، حضور کارشناس بر حسب ضرورت در محل مشتری امکانپذیر می باشد.
تعرفه پشتیبانی: مطابق بند 2-3 (تعرفه خدمات پشتیبانی ) آیین نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، هزینه خدمات پشتیبانی سال اول پس از شش ماه گارانتی، 25% تا35% مبلغ فروش می باشد و پس از آن، افزایش هر سال طبق توافق خواهد بود.
|