مشاوره و راهنمایی

 

تجربه سالها همراهی با مشتریان از طیف های مختلف، نگرشی عمیق در تیم تحلیل و تولید نرم افزار ایجاد نموده است بگونه ای که راه حل های نرم افزاری و مدیریتی کارماریور (KARMARIVER) برای مدیران و کاربران، دربردانده کلیه ملاحظات و پیچیدگی های سازمانی اما در عین حال ساده و قابل درک است.

در این خصوص، طی نشستی که با مشتری خواهیم داشت، با شناخت کسب و کار، ارائه راه حل درست و یا مهندسی مجدد سیستم پخش، فرایندهای مشتری بازنگری شده و  بدنبال آن دانش پخش مویرگی مرور و چالشها، نواقص و یا نقاط قوت شناسایی شده و راهی برای رونق بیشتر کسب و کار گشوده می شود.

در این میان مشتریانی یافت می شوند که آمادگی اجرای سیستم پخش مویرگی و ماژول های مربوطه را ندارند، به بیانی ساده، کسب و کارشان آماده پیاده سازی این نظام نرم افزاری نیست بنابراین با درخواست مشتری با مشاوره و راهنمایی، نظام پخش اجرا می گردد یا به مشتری راه حل دیگری با هزینه مناسب تر، پیشنهاد می گردد.

هدف از مشاوره و راهنمایی در این شرکت شناسایی نیاز مشتری، کمک در جهت بهبود وضعیت، پیاده سازی متدهای پخش مویرگی و اجرای نظام نرم افزاری در کسب وکار مشتری است.

  • معرفی سامانه پخش ریور

    • اين نرم افزار جهت انجام عمليات سفارش ، فروش و توزيع ، انبارداري ، مالي و حسابداري در سازمانهاي داراي پخش مويرگي بكار مي رود. از جمله امتیازات مهم این سامانه چند پلت فرم بودن و قابلیت اجرای بر روی گوشی های هوشمند و وب می باشد.

    • اطلاعات بیشتر...
BMIQRCode
جادوی فکر (کارما)
Jco - Copyright © 2015RSSEMail